Obserwatorzy ;D

sobota, 2 kwietnia 2011


Uroczyście informuje was i za razem proszę żebyście się dodawali do obserwatorów.
Jeszcze jeden obserwator i zacznę poważnie myśleć o loteriach. Bardzo was proszę, to dla mnie ważne.
Ponieważ wiem, że pare osób czyta mojego bloga, ale nie dodaje się do obserwatorów.
Tak właśnie wygląda moja prośba.
A teraz coś jeszcze powiem, czy coś :D
Zbliża się test szóstoklasisty i mam jeszcze parę rzeczy do obmyslenia.
Mam wielki żal do mojej mamy. Która jest nadopiekuńcza, to bardzo przeszkadza. ;(
A dzisiaj:  zjadałam śniadanie, potem weszłam na kompa o jakieś 11:40 zaczęłam robić sprawdzian szóstoklasisty, dokładnie zajęło mi to 60 minut. Tata mi go sprawdził. Poszedł mi dość dobrze zrobiłam jakieś 5 błędów. Ale w sumie 5 na 40 to dobry wynik. ;D
Potem poszłam na spacer, trochę biegałam itd. Jak wróciłam była jakaś 14.
Weszłam na kompa właściwie do teraz siedzę, ale w trakcie poszłam na obiad.
Zaraz mam zamiar trochę poskakać na macie, ale nie wiem czy będę w stanie psychicznie...
Tak zależy mi na zgodzie mojej mamy...
Wgl. dzisiaj słuchałam przepięknej muzyki z filmu : Once <33
Kocham tą muze ;****
Bardzo podoba mi się tekst jednej z piosenek:

Are you really here or am I dreaming
I can’t tell dreams from truth
For it’s been so long since I have seen you
I can hardly remember your face anymore
When I get really lonely and the distance calls its only silence
I think of you smiling with pride in your eyes a lover that sighs

If you want me satisfy me
If you want me satisfy me

Are you really sure that you believe me
When others say I lie
I wonder if you could ever despise me
You know I really try
To be a better one to satisfy you for you’re everything to me
And I do what you ask me
If you let me be free

If you want me satisfy me
If you want me satisfy me

If you want me satisfy me
If you want me satisfy me

Właściwie to nie tylko tekst jest piękny, piosenka sama w sobie jest śliczna.
A tutaj proszę troche zdjęć z wczoraj :

2 komentarze:

  1. Fajny post ;) proszę zrób to co mam w ostatniej notce i zachęcaj znajomych;) to dla mnie bardzo ważne

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne fotki . ;***
    A ta piosenka ... cudowna .

    OdpowiedzUsuń