Obserwatorzy ;D

wtorek, 5 kwietnia 2011

Niedzielni występ i sprawdzian szóstoklasisty.

Wiem wiem dawno nie pisałam ;D
Ale dzisiaj był ten, no... test szóstkoklasisty.
Przyszłam  dziś do szkoły o 8 : 00 ale jeszcze nikogo nie było, więc poszłam do świetlicy.
Około godziny 8 : 30 większość mojej klasy już była.
I dokładnie o godzinie 9 : 03 zaczęliśmy pisać, sprawdzian trwał 60 minut.
O jakieś 10 : 30 poszliśmy do mc donald'a ( Agata, Asia, Kinga, Julka, Zuza, Domi, Wera, Nikola i ja )
Wszystkie dziewczyny brały ogromne zestawy ( frytki, jakiś hamburger, cola i coś jeszcze )
A ja kupiłam cole, i loda mcflurry z karmelem i " Lajonem xd "  ;D
Później poszłyśmy do parku róż i robiłyśmy sb fotki klasowe xd
Było fajnie, ale miałam ogromną potrzebe skorzystania z toalety, więc zaczęłam szukać jakiegoś kibla xd
Ucieszyła mnie wiadomość Juli że jest wc w parku, ale była zajęta. xd
hahahaha. <x
Pobiegłam szybko do Askany xd Dobra dalej nie będę opowiadać xd
Potem chodziłyśmy sobie z ZuZą i Asią po sklepach, przebierałyśmy się i robiłyśmy " słit focie "
Po jakieś godzinie wszystkie się spotkałyśmy i kupiłyśmy sb koktajle  < ja jagodowego> mniaaam był pyyszzzznnnyyy <333
Następnie poszłam z Nikolą i chyba do końca się z nią trzymałam, kupiłam sb bardzo fajne getry ;)
O jakieś 15 przyjachała po mnie mama, i zawiozła do chaty, o 16 był obiad,  potem tańczyłam a teraz jest 19 i oglądam bardzo fajny film o tańcu i gadam z Misią i Nelą. :D


Narazie to chyba wszystko. ^^


Ale chce jeszcze opisać troszczeczkę niedziele.
O 8: 30 ( tak mi się zdaje ) była zbiórka, zabrałam Misie ze sobą.
I pojechałyśmy na konkurs taneczny do Nowogardu.
Około 11 już byliśmy. Przez całą drogę trzymałam się z Misią i Natalią ;P
No spoko się jechało ale ja już chciałam być na miejscu. Gdy tak dotarliśmy powiedziano nam że mamy dokładnie minutę na próbę ustawienia xpp Bardzo dużo czasu. ^^
Przed występem zrobiliśmy rozgrzewkę, przetańczyliśmy układ z 2 razy i już.
Ogólnie konkuręcja była ogromna, bo występowało aż 66 zespołów.
I na te 66 zespołów Nasz zespół : Ballare zajęło 3 miejsce !!
Dokładnie moja grupa!!!!!!!
Każdy dostał medal ;D
Jupi. Niestety wciągu całego dnia zjadłam tylko śniadanie :(
Bo nie dożywili nas tam xd
Dobra ja lece bo mój film juz trwa, papa ;**

1 komentarz: