Obserwatorzy ;D

piątek, 31 grudnia 2010

;**

Linki do tego posta
!!!!siemka!!!!


Noo, kolejny dzień u Nelci ;*
Szykujemy sie do sylwestra xpp

To dzisiaj chciałabym wam więcej opowiedzieć o moich dzieciach słońca :

Nelcia - Wysoka, niska, chuda, gruba, bydło, wieprz, ładna, brzydka, mądra, głupia, cicha, głośna, naturalna, plastikowa.... xpp

A tak serio...
Jeszcze raz...


Nelcia - Wysoka, ładna brunetka o brązowych oczach, naturalna i pozytywnie jebnięta(inaczej down) i za to ją uwielbiam, jej idolem jest Krzyż, dużo się śmieje i śpiewa ...
Pomimo tego, że potrafi być bardzo żywa, jest skromna, nieśmiała i wrażliwa...
Nell jest BARDZO WAŻNA w naszej bandzie, ponieważ ma wielkie poczucie humoru i nim potrafi zarazić każdego. ;D
Interesuje się tańcem, rysowaniem, jazdą konną, słuchaniem muzy i jej śpiewaniem.
Nela to najlepsza partnerka do uciekania i bania się Boga xp Pomimo tego że nie wierzę w niego.
Przyjaźnimy się od 10 lat ! ;D


Madzia (Mdz) - Ładna, ciemna blondynka o szrawych oczach, pozytywnie jebnięta (kolejny down)
i za to też ją kocham, jest bardo pomysłowa i szalona (zresztą jak my wszystkie...)
Uwielbia kit kat karmel, jazdę konną, zakupy i taniec.
Mdz jest WAŻNA w naszej bandzie, ponieważ potrafi pocieszyć w trudnej sytuacji.
Twórca wyrażenia : "TY CHORA JESTEŚ?!"
Przyjaźnimy się od 8 lat.



Asia (Aśś) - Ładna, ciemna brunetka o zielonych oczach, pozytywnie jebnięta (znowu down)
i za to ją kocham, jest bardzo crazy.
Jest WAŻNA w naszej badzie, ponieważ jest kochana i sympatyczna.
Kocha koty ragdoll i ma obsesje na ich punkcie.
Interesuje się tańcem, denerwowaniem ludzi poprzez śmiech, i chodzeniem na zakupy.
Przyjaźnimy od 3 lat.



Misia (Miśś) - Ładna, ciemna blondynka o brązowych oczach, pozytywnie jebnięta.
i za to ją uwielbiam, jest bardzo ... dziwna
Interesuje się tańcem, grą na pianinie, oglądaniem filmów, słuchaniem muzy, malowaniem.
Jest to jedna z dziwniejszych osób jakie znam :D
Ona jest NAPRAWDE walnięta :D (pozytywnie)
Uwielbia kakao i czekolade (zresztą mamy bloga o tym)
Misia to pomysłodawca tekstu: "przejście dla jeży"
Jej najlepszą przyjaciółką jest Natalia.



Natalia (Nati) - brunetka o ciemnych oczach, kolejna jebnięta laska :D
i za to ją uwielbiam...
Powiem tyle jest ona bardzo sympatyczną i dziwnym dziewczynkiem :D
Interesuje się tańcem...
Nati jak coś powie to zrobi to.Najlepszym przykładem na to jest prezent dla Jasia xd
Jej najlepszą przyjaciółką jest Misia.


Ja (Martuś) - nie pisze o wyglądzie bo szkoda słów... ( w sumie z wyglądu jestem podobna do Misi, znaczy nie jestem do niej podobna, ale też mam włosy w kolorze ciemnego blondu i ciemne oczy)
Mam poprostu Downa i jestem Jebnięta.
Ale to moje atuty xpp
Interesuje się tańcem, jazdą konną, i chodzeniem na zakupy.


Wiem pewnie zastanawiacie się dlaczego mamy takie podobe zainteresowania, ale to dlatego, że z Misią, Asią i Natalią chodze do szkoły tanecznej .
A z Nelą i Madzią chodziłam kiedyś na dodatkowy taniec, do zespołu tanecznego "trans"
Chciałam dodać, że mam koleżanki, które na dobrej drodze by zostać moimi przyjaciółkami.
To te osoby:
- Julka Ł.
- Agata K.
- Kinga K.
- Domi B.
- Wera K.
- Zuza S.
- Nikola S.
No to chyba wszyscy :D




!!!!POZDRAWIAM!!!!

czwartek, 30 grudnia 2010

Czwartek :D

Linki do tego posta
Hej kochani ! . ;*
Nadal jestem u Neli, i jest zajebiście . ;D
Mamy fazę na "Gdzie jest krzyż", filmik na blogu Neli : myenchanteddream.blogspot.com . ;pp
Zrobiłyśmy dzisiaj super sesję, bardzo naturalną .
Taa, odpał ( Halo ? ;pp ) .
Ogólnie jest spoko i jesteśmy happy .
To dobranoc . ;*

wtorek, 28 grudnia 2010

WTOREK ;***

Linki do tego posta
Siema z gór :DDD

Właśnie wróciłam z Karpacza :*
Tylko, że nie pojechałam do domu tylko do mojej PRZYJACIÓŁKI NELI :*****

Dobra kończe bo nie mamy czasu...
papa ;****

niedziela, 26 grudnia 2010

Święta :*

Linki do tego posta
Zacznę od tego, że złożę wam życzenia z okazji Świąt Bożego Narodzenia !
Dużo zdrowia, szczęścia, dobrych wyników w nauce, udanych świąt i miło spędzonych chwil z rodziną!
:****

Ja święta spędzam w górach ... :PP
Jest bardzo fajnie, mogę pojeździć na nartach, pływać w basenie, no i oczywiście popisać na kompie.

Napiszcie w komentarzach jak wy spędzacie wigilie .
No to jak kończę ;***

POzdrawiam !

piątek, 17 grudnia 2010

te dni....

Linki do tego posta
********************************************************hej*****************************************************

To tak... sorki, że nie pisałam....
Ale chciałam sobie zrobić przerwe w pisaniu tego "pamiętnika".
Pozatym nic sie nie działo, takiego....

Mamy nowego członak w klasie, nazywa się Samuel i zajął 15 numer z dziennika xpp
Zmienili nam wychowawce, teraz naszą panią jest p. Maja od muzyki...
Wogóle dziś były występy taneczne :D
Fajnie było...

Yyyyy wyzdrowiałam !
Bo byłam przeziębiona cały tydzień a od poniedziałku znowu chodze do szkoły...
Z kościa ogonową juz jest ok ale musze uważać .

Nie wiem co jeszcze moge powiedzieć, miałam dzisiaj dobry obiadek, neleśniki z masą kokosową....





To chyba wszystko ta papa :**

poniedziałek, 6 grudnia 2010

........

Linki do tego posta
Dziś poniedziałek ;D
Nie poszłam do szkoły, bo p. Doktor mi nie pozwoliła xpp
Bardzoooo się nudziłam :D
Ale było spoko.
Nela też nie poszła do szkoły, bo jest chora.
I sobie pisałyśmy na skypie :PP

niedziela, 5 grudnia 2010

:D

Linki do tego posta
Niedziela ...
Zacznę od tego, że opowiem co było w sobote...

Sobota- Poszłam na urodziny do kolegi :P
Poszliśmy na kulig było super, tylko raz się wywaliłam na plecy i bolało mnie bardzo .
Trudno jeździłam dalej...
Niedziela- Powiedziałam rodzicą o wypadku, niestety już w niedziele nie mogłam chodzić, siadać, leżeć ;(
Przed chwilą pojechałam do szpiala i okaało sie ze stłukłam kość ogonową ...
Dobra kończe bo musze wziąć leki :P
papa ;**

piątek, 3 grudnia 2010

Szkołą Baletowa

Linki do tego posta
Dziś piątek ...
Nie poszłąm do szkoły... (znowu)
wyjechaliśmy z klasą na wycieczke do Poznania :P
Na balet, występował tam mój kolega ^^
Ślicznie tańczyli...
Balet to wspaniały rodzaj tańca ...
Bardzo bym chciała uczyć sie baletu w "Szkole baletowej"
Ale nie będe, to powody...

1. Nie za bardzo radzę sobie na pointach...
2. Mama nigdy nie pozwoli mi mieszkać w internacie...
3. Nie jestem pewna jaki rodzaj tańca wole... (czy balet czy hip-hop)
4. Bardzo kocham moją klase i nie chce jej zostawiać...
5. Bardzo kocham przyjaciółki i też nie chce ich zostawić...
6. Nie rozciągne sie jak baletnice ( a może, nie wiele mi brakuje ...)
7. Jestem za stara...
8. Jestem za gruba

To chyba wszystkie powody dla krórych nie pójde do baletowej ...
Ale są też powody dla których chce tam iść ....

1. Chce uczyć się tańczyć
2. Chce się bardziej rozciągnąć
3. Chce osiągnąć coś więcej niż tańczyć raz na rok w teatrze ...
4. Chce uczyć się histori tańca...
5. Chce spróbować czegoś nowego...
6. Chce zobaczyć na jakim jestem poziomie jeśli chodzi o dance...
7. Często nauczycielki tańca mówią mi że mam bardzo baletowe ruchy( co kolwiek to znaczy)

Mniej więcej to są powody dla których chciałabym pójść do tej szkoły...
Napiszcie komentarze, please
Pomoc ...

wtorek, 30 listopada 2010

Wtorek :O

Linki do tego posta
... Z tym psychologiem troche przesadziłam ...
ale to co mowiłam to prawda...
Dzisiaj było zaje w szkole :)
Dostałam 5 z historii :D
ciesze sie ;)
szkoda tylko że wieczorem już nie bede wesoła ;(
tak już jest ....

:**

poniedziałek, 29 listopada 2010

ZAŁAMANIE

Linki do tego posta
Nie moge spać !
Chyba zrobie sobie głodówke !
Mój stan psychiczny się pogarsza nie wiem jak bede żyć :(
Przyjaciółka kazała mi iść do psychologa szkolnego, chyba tak zrobie ...
Znaczy nie jestem chora psychicznie, ale bardzo chce z kimś pogadać ...
Nie powiem dlaczego, to zbyt osobiste, możecie się tylko domyślać, że chodzi o chłopaka i czytając moje posty możecie poznać moją historię bliżej ...
Ja pisze tylko odłamki siebie ale wy możecie je posklejać i złączyć do kupy....

Od pewnego dna dzień w dzień rycze...
Nie widać tego po mnie ponieważ nie robie tego publicznie...
Płacze w samotności, nawet moi rodzice o tym nie wiedzą ...
Bardzo sie ciesze że czytacie mojego bloga, ale powiedzcie, dlaczego nie piszecie komentarzy?! Prosze poradźcie mi coś.... 
Ja pisze tego bloga, żeby posłuchać waszych rad, i żeby się odreagować ...
Dobra od płaczu zrobiłam się zmęczona ...
Dobranoc :]

Poniedziałek :D

Linki do tego posta
Dziś było zaje w szkole :O
Bawiłam się z moja klasa w rodzine :PP
Ja byłam córka Asi i siostra : Szymka, Kacpra, Pietrka i Mateusza :PPP
Suuuuuperrrr zabawa :DDD

Pozatym weekend spędziłam z moją "siostrą" Nelą :PP
BYło zaje-e :P
:DD Niestety nie poszłoysmy do kina jak planowałysmy, ale i bez tego było zaje**
:PP

POZDRAWIAM :**

piątek, 26 listopada 2010

Siema z kapusty !

Linki do tego posta
Jest piątek, nie wróciłam ze szkoły odrazu poszłam do Asi :)
Czekałyśmy u niej na przyjazd Neli :*
Gdy Nelcia przyjechała poszłyśmy na dyskoteke szkolną :P
Impreza sie nie udała :P
LOL :D
a teraz jestem zmeczona :(
i Nelcia też :[

środa, 24 listopada 2010

:*

Linki do tego posta
Kochani sorki że nie pisałam pare dni :)
nie mogłam :[
Dobra którki podsumowanie tych 3 dni :
-poniedziałek, nuudy
-wtorek na lekcjach... dostałam 5 z historii ! :D
niestety jak wróciłam ze szkoły popłakałam sie ( nie powiem dlaczego... kolega by mnie zabił ) :P
-środa ... Yyyy nuddy :D

niedziela, 21 listopada 2010

Niedziela

Linki do tego posta
No koniec tygodnia ;]
Koniec weekendu ;(

Dzisiaj się popłakałam na filmie ;(
Jak ja nie lubie płakać na filmach, wczuwam się w jakąś postać i czuje to samo co on.
Oglądałam film o tym, że dziewczynka umarła i o tym, że miała bardzo wielką fantazję.
Przyjaźniła się z chłopcem, który rownież miał szeroką wyobraźnie....
Pewnego dnia odnaleźli miejsce gdzie będą mogli się spotykać, niestety po jakimś czasie dziewczynka chciała znaleść się w tym miejscu i lina za pomocą której się tam przedostawali zerwała się i dziewczynka wpadła do rzeki ;(
Szkoda do końca filmu ryczałam ;(
Bardzo chciałabym przeczytać tą książke ......
Nic nadzwyczajnego się dziś nie zdarzyło ...
robiłam lekcje itp...

sobota, 20 listopada 2010

SOBOTA

Linki do tego posta
Kochana sobota :P
Dzisiaj "mam talent" :)

Dziś ...
Nie wiele sie zdarzyło :p
nuuudddyyy :D
Wczoraj robiłam sesje :P
A dzisiaj ocipiałam ... bo okazało się, że dyskoteka szkolna będzie we wtorek.
A ja we wtorek nie moge ;(
I od rana do wszystkich dzwoniłam pytając się kiedy jest ta impreza, teraz już nie wiem. Jedni mówią że 26 w piątek, a inni że 30 we wtorek 
JA CHCE ŻEBY TO BYŁO W PIĄTEK !!!!

piątek, 19 listopada 2010

Siema z popołudnia !

Linki do tego posta
Zacznę od tego, że nie poszłam dzisiaj do szkoły :P
Moi rodzice, są chorzy i nie mogli mnie zawieść :DD
Pozatym, ja też czuje się dosyć źle ;(
Ale spoko jest, trochę burczy mi w brzuchu, ale zaraz mój tata przywiezie mi pizze :P
mmniam :P

czwartek, 18 listopada 2010

Linki do tego posta
http://www.youtube.com/user/cimorellitheband#p/u/12/s0kvQda7vOM
To są suuper dziewczyny, które zajebiście śpiewają :**

Dobra to tak poszłam do szkoły zaraz opisze jak było :D
A jak wróciłam to moja mamusia upiekła ciacho :P
Mmmmnnnniaaaaaaam :D Było pyyycha, murzynek :P

Dobra dobra, to powiem w sktócie, że dzisiaj było spoko w szkole :P
Dostałam dwie piątki :P
W ogóle to chciałabym wam bardzo pokazać moją klase, to już chyba mówiłam w poprzednim poście :P
Poprostu nie mam tych fotek na kompie :P
To może napisze imona wszystkich z MOJEJ "KOCHANej KLASY"
ide według dziennika:
-Dominika
-ASSIUnia :** juz mówiłam o niej to moja przyjaciółka
-Piotrek
-JA
-Wercia
-Aga
-kinia (aga i kinia to siostry)
-Julia
-Szymon
-Mateusz
-Zuza
-Nikola
-Kacper
-Samuel 
KONIEC

Jeszcze była Greta (kochany Zgredek) i Jacuś ale niestety od tego roku już do naszej szkoły nie chodzą :((



:( jestem zła bo Nelcia nie chce sie zgodzić pójść na dyskoteke with me ;(

środa, 17 listopada 2010

nuuudyy

Linki do tego posta
Ohho dzisiejszy dzień :**
1.----------
2.religia
3.polak
4.angielski
5.taniec klasyczny
6.taniec klasyczny
7.matma

Pojechałam na korki z anglika xpp
Dzisiaj było sppoooookooo
:P

Niedługo dam sklejke z moją klasą ale jeszcze nie teraz booo .... mam fotki na komórce :*

wtorek, 16 listopada 2010

Zrypana sprawa

Linki do tego posta
Kurde nie powiem wszystkiego tylko powiem tak...

"Dziwny ten świat..."
jezzu naprawde

poniedziałek, 15 listopada 2010

Hej :*

Linki do tego posta
KOCHANI CZYTELNICY :**
Moje zajęcia szkolne :
-matma (omówienie sprawdzianu) ;( dostałamm 3
-polski (sprawdzian)
-przyroda (poszłam do odpowiedzi i dostałam 5 !)
-religia (było spoko gadałam z klasa o wyjeździe do Zakopanego)
-taniec współczesny
-taniec współczesny
-muzzza
-w-f

Takie są moje lecje ^^
Wiem, że duzo ludzi czyta tego bloga tylko nie wiem dlaczego nie piszecie komentarzy ???
na dole piszcie, oceniajcie :***

sobota, 13 listopada 2010

KOCHAM LUDZI !!

Linki do tego posta
Mam dobry humor :**
Bardzo lubie dzisiejszy dzień, więc piszcie do mnie i gadajcie ze mną :)
:**
Dziś kocham ludzi !


UWAGA MÓWIE TAK DLA WIADOMOŚCI, NA TYM BLOGU PISZE RÓŻNE RZECZY, ALE  NIE MÓWIE WAM WSZYSTKIEGO ! WIEC NIE MIEJCIE DO MNIE ŻADNYCH WONTÓW ANI NIC :PP

Słodycze

Linki do tego posta
Wolana sobota wstalam o 12:00:PP
teraz siedze i sie opycham pyszna czekolada ^^
mniaaam
:P
Jeszcze chyba nie wspomnialam ze uwielbiam czekolade :DD
Najabardziej lubie milke! Jest pyszna !

piątek, 12 listopada 2010

Rodzinka :**

Linki do tego posta
Moj brat Szymonek miał wczoraj urodziny !
Juz 6-latek ! Fajnie ma, ponieważ ma urodziny 11 listopada czyli w święto, w swoje urodziny nigdy nie bedzie musiał chodzić do szkoły :)
No więc, ja i moja koleeżalna ZuZa byłyśmy jakby opiekunkami na urodzinach mojego brata xdd
heh. Ale było spoko. Pozdrawiam ZuZa  !
:D
Chyba nie opowiedziałam o mojej rodzince ...
Mój tata taki śmieszek, często śpiewa i recytuje wiersze xpp
Moja mamusia bardzo wrazliwa, często się śmieje...
Moi bracia: Maciek 20 lat i Szymek 6 latek :**
Maciek jest bardzo spokojny, miły ale nie mieszka znami już studiuje :P
Natomiast Szymek to przeciwieństwo Maćka jest bardzo crazy ciągle się śmieje, bawi, skacze, biega itp...
To na tyle do mojej rodziny można zaliczyć też moje przyjaciółki ;***
Papa całuski 102 :**

Jak pozwolicie jeszcze kilka wierszy .

Linki do tego posta
...
Smutne i szare są dni
Kiedy chmury płyną po niebie
Jeszcze smutniejsze są chwile
Gdy jesteśmy daleko od siebie
Przecież ja Ciebie kocham
Dlaczego nie mogę być z Tobą ?
Ty byłeś, będziesz i jesteś
Najukochańszą osobą...


...
Zamykam w sercu bol,
Ukrywam wciaz tesknote,
I tak wiem, ze nie bedziesz moj,
Nie chce myslec o tym!
Kocham Cie i nienawidze,
Jedno silniejsze od drugiego,
Gubie sie w tym nieznanym świecie
I nie moge wydostac sie z niego...


Wiersz by Marta for...

Była taka szczęśliwa, chciała żeby to trwało wiecznie,
gdy miała jego serce na wyciągnięcie dłoni,
gdy ich ciała łączyły się w jedność,
tylko oni i scena, nikt pozatym .

Wiedziała, że kiedyś zostanie sama,
bo przecież nic nie jest wieczne, nadchodzi kres wszystkiego,
jednak wciąż pragnęła tego chlopca, jak nikogo innego .

On - bezduszny, zostawił ją nagle,
ona
i choć są osobno, to na zawsze razem... <3
w rozpaczy pogrąża swe życie,
lecz jakaś iskierka nadziei zostaje...

czwartek, 11 listopada 2010

Tekst który jest do ...

Linki do tego posta
I loved his dance,I loved his laugh, I loved his behavior.
Unfortunately he is gone
it hurts :(
all I can say is: I loved he
but it does not make sense to pretend that they don't
I miss he...

You will always be in my heart.
I will love you forever <33  
Przetłumacze bo niektórzy chcieli wiedzieć to to znaczy ale nie umieli przetłumaczyć:

Kochałałam jego taniec, kochałam jego śmiech, kochałam jego zachowanie.
Niestety, już go nie ma
to boli: (
wszystko, co mogę powiedzieć: Kochałam go
ale to nie ma sensu udawać, że nie
Tęsknie za nim...

Zawsze będziesz w moim sercu.
Będę cię kochać na zawsze <3
 Rysunek by Nela <33

środa, 10 listopada 2010

Moje nudne i męczące życie

Linki do tego posta
Od pewnego czasu, mniej więcej od tego roku szkolnego 2010\2011
Moje życie przestało mieć sens...
Moje oceny jak na razie nie są najlepsze :

Religia:5,5,5
Język polski:4-,4,3+,4,4,4-,5,4,5,5,5
Język Angielski:4,3+,4,5,6,4+,4
Historia:4+,3
Matematyka:3+,4+,4+,5,3
Przyroda:4+,5,5
Technika:5
Plastyka:5+,5+
W-F:6,4,6,6,6
taniec balet:6
taniec hip-hop:5,6,6,5


Suuuper :( moje oceny są beznadziejne !
To nie koniec! Niedosyć, że moje oceny są okropne to jeszcze rozstałam się
z nim...
Nie podam prawdziwego imenia i nazwiska...
Dobra moge go nazwać Michał ( ale nie chodzi o niego !)
Chodzi o to, że on zostawił mnie i wyjechał...
Nie lubie jego rodziców to przez nich...
Oni się wyprowadzili do innego miasta :(
Teraz ja nie moge normalnie żyć, nie moge się skupić na nauce cały czas myślę o nim
i jego słodkim uśmiechu...
Ja płacze każdej nocy za nim ...
Szkoda że jego miłość do mnie nie była prawdziwa...
KurVa teraz cokolwiek robie czuje się strasznie ...
Moje zachowanie i myśli są podobne do stylu emo.



Dzisiejszy dzień:
Spóźniłam się na 1 lekcje, ale był jakiś apel i przedstawienie 1 gim.
2 lekcja, polski nudy ...
3 lekcja sprawdzian z Anglika...
4 lekcja taniec balet
5 lekcja taniec balet
6 sprawdzian z matmy (dostałam z niego 3 ):(

Każdy dzień tak wygląda ...
Jeszcze nie wspomniałam ale chodze do szkoły tanecznej gdzie dominuje taniec ;P

poniedziałek, 8 listopada 2010

Linki do tego posta
Chciała zatańczyć zanim odejdzie...
nim spakuje w walizke nasze wspólne marzenia i...
odejdzie bezszelestnie...

wszystko przygotowane tak jak wtedy...
róże pachniały tak samo...
świece biły różnokolorowym blaskiem...
kadzidełka aromatycznie wiły nasze zmysły swych zapachem...


przyszła...
przyniosła ze sobą to co zawsze...
woń delikatnego ciała...
wiatr, który plątał jej włosy...

muzyka rozbrzmiała...
splotła w tańcu dwa ciała
niczym pajęczyna...
wciąż zadowolona była jej mina..
nasze serca biły na jeden takt...
wszystko było jak w bajce,
gdyby nie to,
że to był nasz ostatni taniec...

Impreza część 2

Linki do tego posta
...Skończyłam chyba na tym, że byłyśmy w pizzerii...
...Zaczęło się niewinnie rozmawiałyśmy... zamówiłyśmy pizze i chuj ..
...Pare minut po zjedzeniu pizzy zaczełyśmy mieć faze.!
...Zaczęłyśmy tańczyć i śpiewać i się śmiać na cały głos ...
...Kelnerka już była tak wściekła, że ...
...Musiałyśmy wyjść z restauracji xpp...
...Odprowadziłyśmy Dominike i poszłyśmy z Nelą, Madzią, Asią i nowo poznaną koleżanką ...Nicolą do domu...
TO BYŁO COŚ... FAZA NA MAXA XPPP
Ten wieczór należał do jednego z najlepszych :oo

Malowałyśmy sobie oczy na powiekach xdd
Nietypowy makijaż... Było DUŻo jedzenia....
Niby fajnie ale mam dość już nachosów.
Było super tańczyłyśmy, śmiałyśmy się i dobrze się bawiłyśmy.!
Mam dużo zdjęć więc pod notką je zamieszcze xp
Nie powiem wszystkiego co robiłyśmy na urodzinkach Neli bo to by było trochę dziwne
i wolałabym o tym nie mówić xpp
PISZCIE KOMENTARZE !!!

niedziela, 7 listopada 2010

Impreza !

Linki do tego posta
Zacznę od tego że "przedstawie" wam moje NaJlePszE pRzYjACiÓłKi: Nelę, Madzię i Asię.
Nele poznałam jak miałam 3 latka na osiedlu (długa historia), Madzie poznalam w przedszkolu, a Asię znam od czwartej klasy podstawówki ;pp
Dobra, to już mniej więcej znacie moje KkooCchaNnE DzIwAczKI
Kiedyś opisze jak wyglądają i jak się zachowują czyli ich charakterystykę.
To tak, Nela ma urodzinki 15 listopada, ale wyprawiła wcześniej tak dokładnie wczoraj.Opowiem wam cały przebieg wydarzeń przed i na imprezie.
Około godziny 9:00 wstałam, ubrałam się (nie zdążyłam zjeść śniadania, bo nie chciałam się spóźnić na autobus) ...
Pojechałam z mamą na przystanek gdzie spotkałam się z Asią. Wsiadłyśmy do autobusu i pojechałyśmy. Gdy przyjechałyśmy na miejsce czekała na nas Nela. Zaczełyśmy gadać, nudziło mi się, więc wzięłam jakąś chuste i zaczełam udawać cyganke, po chwili Asia i Nela zrobiły to samo. xdd Gdy wybiła 16:00 poszłyśmy po Madzię i dwie nasze koleżanki i poszłyśmy na pizze.
DOKOŃCZE PISAĆ JUTRO BO MI SIĘ NIE CHCE TERAZ XPP

piątek, 5 listopada 2010

Linki do tego posta
Chłopak, w którym się zakochałaś pewnego razu zapukał do twoich drzwi, przyniósł ci bukiet kwiatów i poprosił żebyś poszła z nim na randkę . Pod koniec cudownej randki w restauracji on poprosił cie o chodzenie powiedzałaś: "tak" on daje ci buzi w policzek, odprowadza cie do domu i odchodzi...

Tak właśnie było ze mną i z pewnym Michałem.
Cudownie prawda? Ale takie wspaniałe chwile nie mogą być wieczne.
Niestety po miesiącu zerwaliśmy ze sobą, on był zauroczy. (Już się tłumacze) nie chodzi mi o to, że był za boski dla mnie tylko o to, że był z niego podrywacz.
Pewnego dnia przyłapałam go jak się całował z inną. :(
Tak właśnie skończyła się ta historia, ale ja się nie musze martwić, będą inni chłopcy :))

Dlaczego życie jest takie skomplikowane ?

Linki do tego posta