Obserwatorzy ;D

piątek, 12 listopada 2010

Rodzinka :**

Moj brat Szymonek miał wczoraj urodziny !
Juz 6-latek ! Fajnie ma, ponieważ ma urodziny 11 listopada czyli w święto, w swoje urodziny nigdy nie bedzie musiał chodzić do szkoły :)
No więc, ja i moja koleeżalna ZuZa byłyśmy jakby opiekunkami na urodzinach mojego brata xdd
heh. Ale było spoko. Pozdrawiam ZuZa  !
:D
Chyba nie opowiedziałam o mojej rodzince ...
Mój tata taki śmieszek, często śpiewa i recytuje wiersze xpp
Moja mamusia bardzo wrazliwa, często się śmieje...
Moi bracia: Maciek 20 lat i Szymek 6 latek :**
Maciek jest bardzo spokojny, miły ale nie mieszka znami już studiuje :P
Natomiast Szymek to przeciwieństwo Maćka jest bardzo crazy ciągle się śmieje, bawi, skacze, biega itp...
To na tyle do mojej rodziny można zaliczyć też moje przyjaciółki ;***
Papa całuski 102 :**

2 komentarze:

  1. a mnie to juz tu nie zamiescilas::)
    przeciez ja tez tam bylam;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorki ZUZA !
    haaa zdradziłaś że to tyy !
    :P
    Dobra dopisze cos o tobie ... :D

    OdpowiedzUsuń