Obserwatorzy ;D

środa, 10 listopada 2010

Moje nudne i męczące życie

Od pewnego czasu, mniej więcej od tego roku szkolnego 2010\2011
Moje życie przestało mieć sens...
Moje oceny jak na razie nie są najlepsze :

Religia:5,5,5
Język polski:4-,4,3+,4,4,4-,5,4,5,5,5
Język Angielski:4,3+,4,5,6,4+,4
Historia:4+,3
Matematyka:3+,4+,4+,5,3
Przyroda:4+,5,5
Technika:5
Plastyka:5+,5+
W-F:6,4,6,6,6
taniec balet:6
taniec hip-hop:5,6,6,5


Suuuper :( moje oceny są beznadziejne !
To nie koniec! Niedosyć, że moje oceny są okropne to jeszcze rozstałam się
z nim...
Nie podam prawdziwego imenia i nazwiska...
Dobra moge go nazwać Michał ( ale nie chodzi o niego !)
Chodzi o to, że on zostawił mnie i wyjechał...
Nie lubie jego rodziców to przez nich...
Oni się wyprowadzili do innego miasta :(
Teraz ja nie moge normalnie żyć, nie moge się skupić na nauce cały czas myślę o nim
i jego słodkim uśmiechu...
Ja płacze każdej nocy za nim ...
Szkoda że jego miłość do mnie nie była prawdziwa...
KurVa teraz cokolwiek robie czuje się strasznie ...
Moje zachowanie i myśli są podobne do stylu emo.



Dzisiejszy dzień:
Spóźniłam się na 1 lekcje, ale był jakiś apel i przedstawienie 1 gim.
2 lekcja, polski nudy ...
3 lekcja sprawdzian z Anglika...
4 lekcja taniec balet
5 lekcja taniec balet
6 sprawdzian z matmy (dostałam z niego 3 ):(

Każdy dzień tak wygląda ...
Jeszcze nie wspomniałam ale chodze do szkoły tanecznej gdzie dominuje taniec ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz