Obserwatorzy ;D

czwartek, 3 marca 2011

Linki do tego posta
hehe, dziś polski to było coś. Nie mogłam leżałam ze śmiechu razem z Werą Piotrem i Asią xd
miałam odpał i gadałam, że jestem syrenką i że mam łuski, niebieskie włosy i zamieniam się w syrene tylko na lato, bo gdybym zamieniała się zimą to bym się przeziębiła xd haaha ;d
przytym leżałam, potem wera rysowałam ze mną rysunek syreniej ręki i całej syreny.
No spoko była, tylko że potem kartkę z rysynkami wziął piotrek i dał asi ;/ razem przerobili moje "arcydzieło" w.... takie dziwne cośśś. ;pp
Póżniej pani troszeczkę była zła i kazała mi iść do tablicy, bo się dziwnie śmiałam ( tak na cały głos ) no, tak, no jakby wyguchnęłam ;D


A właśnie... to do anonima z ostatniego komentarza do postu.
słuchaj jak ci się coś nie podoba na moim blogu to nie czytaj go, nikt nie każe ci na niego wchodzić.
A jeśli chcesz naprawdę coś ważnego powiedzieć to napisz coś z sensem, coś od początku do końca co ci się nie podoba w moich notkach.

wtorek, 1 marca 2011

New blog ;D

Linki do tego posta
Hejaaaa. ;P
Nie wiem czy zauważyliście <w sumie trudno przegapić> nowy wystrój bloga. ;D
Jest różowo-czarno-biały. Taki.... Emo < taki emo, że aż się leje, pozdro dla Neli&Nicoli>
Hyymmmm. Dodałam takie cośśśś. Takie pytanie na które musicie odpowiedzieć, apropos mojego bloga. Już mam jeden głos. A nowy wystrój od 5 minut xd Więc dziękuje bardzo za zagłosowanie ;*  I proszę innych obserwatorów o głosy, poza tym bardzo mi zależy na tym żebyście dodawali się do obserwatorów <będę was o to męczyć> heheh ;D Ogólnie nie chodzę do szkoły, jestem chora ;\ nie jest miło, nudzę się jak cholera ;\ Aktualnie piszę z bardzo dobrym kolegą Miłoszem, on jest w stanie mnie pocieszyć gdy mam doła ;D dzięki ;P

Powtarzam Jeśli chcecie mieć LOTERIE  to dodawajcie się do obserwatorów.
Chyba wszyscy wiedzą na czym polega loteria....
 Jeszcze dokładnie wytłumaczę, ale pamiętajcie, że będą super nagrody <3

niedziela, 27 lutego 2011

Hejcia ;**

Linki do tego posta
Hymmm, piszę tą notkę, bo chce parę rzeczy powiedzieć.
(nie bójcie się, notka będzie krótka)
Zacznę od tego, że jestem chora. Nie ide jutro do szkoły :D
Fajnie ;P
hymmm co ja chciałam jeszcze napisać ...?
A wiem ! Dodawajcie się do obserwatorów !
Bo jak będę miała 25 obserwatorów to zrobie loterię ! ;D
Albo coś w tym stylu ;D

W sumie wzięłam udział w paru loteriach, niestety dzisiaj był wynik jednej z nich...
Nie wygrałam ;(
Ale gratuluje NekoKuromi !!!!
Jak mówiłam notka nie jest długa.
Pamiętajcie dodawajcie sie do obserwatorów <3 dzięki z góry ;D