Obserwatorzy ;D

czwartek, 3 marca 2011

hehe, dziś polski to było coś. Nie mogłam leżałam ze śmiechu razem z Werą Piotrem i Asią xd
miałam odpał i gadałam, że jestem syrenką i że mam łuski, niebieskie włosy i zamieniam się w syrene tylko na lato, bo gdybym zamieniała się zimą to bym się przeziębiła xd haaha ;d
przytym leżałam, potem wera rysowałam ze mną rysunek syreniej ręki i całej syreny.
No spoko była, tylko że potem kartkę z rysynkami wziął piotrek i dał asi ;/ razem przerobili moje "arcydzieło" w.... takie dziwne cośśś. ;pp
Póżniej pani troszeczkę była zła i kazała mi iść do tablicy, bo się dziwnie śmiałam ( tak na cały głos ) no, tak, no jakby wyguchnęłam ;D


A właśnie... to do anonima z ostatniego komentarza do postu.
słuchaj jak ci się coś nie podoba na moim blogu to nie czytaj go, nikt nie każe ci na niego wchodzić.
A jeśli chcesz naprawdę coś ważnego powiedzieć to napisz coś z sensem, coś od początku do końca co ci się nie podoba w moich notkach.

1 komentarz: