Obserwatorzy ;D

poniedziałek, 29 listopada 2010

ZAŁAMANIE

Nie moge spać !
Chyba zrobie sobie głodówke !
Mój stan psychiczny się pogarsza nie wiem jak bede żyć :(
Przyjaciółka kazała mi iść do psychologa szkolnego, chyba tak zrobie ...
Znaczy nie jestem chora psychicznie, ale bardzo chce z kimś pogadać ...
Nie powiem dlaczego, to zbyt osobiste, możecie się tylko domyślać, że chodzi o chłopaka i czytając moje posty możecie poznać moją historię bliżej ...
Ja pisze tylko odłamki siebie ale wy możecie je posklejać i złączyć do kupy....

Od pewnego dna dzień w dzień rycze...
Nie widać tego po mnie ponieważ nie robie tego publicznie...
Płacze w samotności, nawet moi rodzice o tym nie wiedzą ...
Bardzo sie ciesze że czytacie mojego bloga, ale powiedzcie, dlaczego nie piszecie komentarzy?! Prosze poradźcie mi coś.... 
Ja pisze tego bloga, żeby posłuchać waszych rad, i żeby się odreagować ...
Dobra od płaczu zrobiłam się zmęczona ...
Dobranoc :]

4 komentarze:

  1. Marta pisze komentarz,,,bo chciałas>3
    wiesz...jak nie mowisz czemu placzesz to jak mamy ci doradzic????;P
    3maj sie;D

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak...
    nie pomyślałam ...
    nie możecie mi pomóc ...
    ale dzieki jakoś sobie dam rade ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no spoko...
    A wiesz kim jestem?

    OdpowiedzUsuń