Obserwatorzy ;D

czwartek, 18 listopada 2010

http://www.youtube.com/user/cimorellitheband#p/u/12/s0kvQda7vOM
To są suuper dziewczyny, które zajebiście śpiewają :**

Dobra to tak poszłam do szkoły zaraz opisze jak było :D
A jak wróciłam to moja mamusia upiekła ciacho :P
Mmmmnnnniaaaaaaam :D Było pyyycha, murzynek :P

Dobra dobra, to powiem w sktócie, że dzisiaj było spoko w szkole :P
Dostałam dwie piątki :P
W ogóle to chciałabym wam bardzo pokazać moją klase, to już chyba mówiłam w poprzednim poście :P
Poprostu nie mam tych fotek na kompie :P
To może napisze imona wszystkich z MOJEJ "KOCHANej KLASY"
ide według dziennika:
-Dominika
-ASSIUnia :** juz mówiłam o niej to moja przyjaciółka
-Piotrek
-JA
-Wercia
-Aga
-kinia (aga i kinia to siostry)
-Julia
-Szymon
-Mateusz
-Zuza
-Nikola
-Kacper
-Samuel 
KONIEC

Jeszcze była Greta (kochany Zgredek) i Jacuś ale niestety od tego roku już do naszej szkoły nie chodzą :((



:( jestem zła bo Nelcia nie chce sie zgodzić pójść na dyskoteke with me ;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz