Obserwatorzy ;D

środa, 30 marca 2011

You can dance xd

Dobra postanowiłam napisać.... xd 
Wiem piszę bardzo rzadko, ale dużo się uczę i wgl. niedługo ten cały test 6-klasisty xpp
Nieważne... 
Śrooodaaaa ;*********
- przyroda : spóźniłam się ;/ hymmm rozmawialiśmy o kleszczach .... ;P
- religia, kocham ją . Znaczy, no taka luźniejsza lekcja. 
- matma: wyniki sprawdziany dostałam 2 + xd poprawiam ;D
- angielski: pani zrobiła nam niezapowiedzianą kartkówkę. 
i zrobiłam chyba 3 słówka na jakieś 10 . Na szczęście pani powiedziała, że jak będziemy mili do końca tygodnia to nam nie wpisze ocen. uff ;D 
- dwaaa tańńńńcccceeee. Bardzo się zmęczyłam, ale dałam z siebie 75 % . Zazwyczaj daję 70 %. W sumie mogłabym dać 100 %. ale boje się że będę miała zakwasy, poza tym znowu mam stłuczoną kość ogonową. tym razem na szczęście sytuacja nie wygląda bardzo poważnie, nie mnie jednak mnie bardzo boli.
Rozmawiałam z panią i była dla mnie bardzo miła. 
- wychowawcza: pani mówiła o teście 6-klasisty, potem przyszła pani dyrektor i opowiadała nam o nim. 
Koniec

Niestety wczoraj dowiedziałam się, że prawdo podobnie nie będę już chodziła na dodatkowe lekcje z angielskiego ;(((( To przykre. 
 Potem wróciłam ze znajomym rodziców do domu, oczywiście najpierw pojechaliśmy jeszcze po mojego brata. Była bardzo ładna pogoda więc biegałam, później postanowiłam wyjść na rower. Po 30 minutach przyszłam, weszłam na kompa, uczyłam się. A aktualnie czekam na You Can Dance. Dobra muszę się jeszcze trochę pouczyć i obejrzeć YCD papap :**

3 komentarze:

  1. dzięki że mi przypomniałaś o YCD XD

    OdpowiedzUsuń
  2. ej ej fajny blog ;)
    zapraszam do mnie . Jeśli chcesz dodaj do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blooog . ;)

    OdpowiedzUsuń