Obserwatorzy ;D

niedziela, 13 lutego 2011

Dobry wieczór !
Postanowiłam napisać krótką notkę, tylko dlatego że mam dzisiaj urodziny i postanowiłam być miła.
Przepraszam, że nie pisałam ale była u mnie Nelcia, poza tym miałam urodziny i byłam po prostu zajęta.
Zacznę od piątku, bo właśnie wtedy miałam imprezę urodzinową <przed wczesną> dla przyjaciółek.
Zaprosiłam Zuzię, Nikolę, Nelę, Asię, Madzię, Julkę, Misię i Natalię. Niestety nie przyszła ani Misia ani Asia ani Madzia ;(((  Ale musze przyznać że było zajebiście, śpiewałyśmy przez karaoke, tańczyłyśmy na macie, dużo gadałyśmy i się śmiałyśmy i oczywiście jadłyśmy ;D
Było "sto lat" w wykonaniu Natalii jej składanka różnych piosenek urodzinowych. xd
A następnie mega sweet tort bezowy <33 Poczułyśmy, że ten tort jest tak słodki, że musimy go czymś popić i chciałyśmy otworzyć szampana. Niestety okazało się, że to nie taka prosta sprawa. Miał ten nie fajny korek, który zawsze mocno wystrzela, a ponieważ nie było moich starych w domu, to musiałyśmy zrobić to same. Zaczęłyśmy delikatnie, to bardzo pomogło ale korek dalej tkwił w butelce. Nela bardzo ostrożnie wyciągała korek, aż wreszcie wzięłam butelkę i  zahaczyłam ją o taras  i korek "wyjebał w kosmos" ;D i  chuj.
Później było karaoke, i taniec na macie, w trakcie tego Natalia jako MATKA POLKA zaczęła robić tosty, ponieważ pizza miała nie przyjechać. No i 10 min. później moja mama dzwoni i mówi, że jadą do nas i przywiozą nam pizze ;dd
A ja, Natalka, i Nikola zaczęłyśmy sprzątać całą kuchnie, a potem Natalia myć talerze <co było totalnie niepotrzebne, bo mam zmywarkę xd> przyjechała moja mama i było perfekcyjnie posprzątane, wszystkie czekałyśmy przy stole, aż moja mama się zdziwiła. Dała nam pizzę i pojechała, miała wrócić o 20:00.
Później my poszłyśmy na dwór na trampolinę i skakałyśmy, no i bawiłyśmy się na placu zabaw. xd
Niestety bawiłyśmy się krótko, ponieważ zaczął lać deszcz. Wróciłyśmy do mojego pokoju i gadałyśmy.
Rozmowa nasza trwała jakieś 15 min., bo potem musiałyśmy odprowadzić dziewczyny.
I koniec, na pewno urodziny byłyby lepsze gdyby były wszystkie dziewczyny  które zaprosiłam, no ale i tak uważam te urodziny za najlepsze dotychczas.
Dobra resztę napisze jutro , bo musze iść papa ;**

1 komentarz: