Obserwatorzy ;D

poniedziałek, 14 lutego 2011


Dzieńdoberek!!
Jest poniedziałek, są - WALENTYNKI <333  czas dla zakochanych. Właśnie dlatego nie nawidze togo święta.  Nienawidze walentynek, ale jeśli to czytacie, i  jesteście w związkach to nie obrażajcie sie na mnie za to, że ich nie lubie. To, że ja ich nie lubie to nie znaczy, że mam coś do tak zwanych "par".  Ale nie chciałam pisać o tym, miałam zamiar opisać wam weekend, bo wczoraj opisałam tylko piątek czyli moją impreze urodzinową.
W "łikent"  było zajebiście dzięki Nelcia <33. Pozatym przyjechała do mnie Madzia ale tylko na chwilkę i dała mi sweet bluzeczke. <33. Podczas pobytu Neli dużo rozmawiałyśmy, bawiłyśmy się i inne. Ale przedewszystkim poszłyśmy na spacerek do lasu, gdzie porobiłyśmy sobie słit focie . Pokaże wam je:


Ja&Nelcia ;*


ja&Jula ;*
ja ;D



I coś specjalnego <33





3 komentarze:

  1. Śliczny zaciesz . xdd
    I ta fotka z miną P***** . ;pp

    OdpowiedzUsuń
  2. Haa, ale sucho wyszłam na tej fotce z dziwną ręką . xdd
    Cii, to była mina dla jaj ...

    OdpowiedzUsuń