Obserwatorzy ;D

czwartek, 17 lutego 2011

Cześć !
Hymm, piszę notkę, bo kilka osób mnie prosiło ;D
Będzie, krótka, bo nic się nie wydarzyło przez te parę dni.
Nie licząc tego, że jestem chora. Mam okropny kaszel, zimno mi, mam dreszcze, gorączkę, chrypę, boli mnie głowa i gardło. Pomimo tego idę jutro do skzoły, bo chce dostać 5 z kartkówki z anglika ;D
Napiszcie w komentarzach co jeszcze chcecie o mnie wiedzieć, odpowiem na każde pytanie.
Dobra to lece, bo już nawet nie mam pomysłu na notke.
papa ;******

5 komentarzy:

  1. nie było cie w szkole!

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem. chciałam pójść ale dzisiaj źle się czułam i nie poszłam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Napiszcie w komentarzach co jeszcze chcecie o mnie wiedzieć, odpowiem na każde pytanie.
    - Ok .!
    Masz chłopaka ?

    OdpowiedzUsuń
  4. napisz jakąs notke co robilas w weekend???:pp
    >33
    a lubisz snickersy?bUhah

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajy blog ; )
    Poobserwuję .. ; )

    OdpowiedzUsuń