Obserwatorzy ;D

piątek, 11 lutego 2011

Dzieńdobry, cześć i czołem ! xd
Przepraszam wszystkich za zamknięcie bloga, ale musiałam to zrobić, ponieważ zniszczyłam wystrój bloga. ;((
Musiałam zaczekać na Nelcie, żeby uratowała mojego bloga. Już troszeczke go uratowałyśmy jeszcze chce zmienić nagłówek i pare innych rzeczy. ^^ 
Zacznę od opisania wczorajszego dnia... Wstałam o jakieś 11 weszłam na kompa i pisałam z paroma osobami, nudziło mi się troche i miałam potrzebę zaśpiewania peru piosenek, więc to zrobiłam. Użyłam do tego mojego "słynnego" karaoke xd Później poszłam na obiad ( była tortilla ). Po obiedzie wzięłam samego naleśnika z tortilli i zaczęłam sobie robić z nim foty, nazwałam go, potem się zaprzyjaźniliśmy a w ostateczności go zjadłam xd 
 Teraz wam musze pokazać fotki z tych ważnych dla mnie chwil z moim przyjacielem Frankiem...
 




Pod wieczór przyjachała do mnie Nelcia <33 Byo super ;d 
Obecnie jest u dentysty zakłada jej aparat na zęby! 
Na szczęście ja nie musze mieć! ;D
Ale biedna Nela ;[[[
Teraz wszystko palanuje i sprzątam bo zaraz przyjmuje gości, bo dzisiaj mam impreze urodzinową . !
Ale 13 lat kończe jutro xd 
Dobra kończe, bo Nela chyba zaraz wróci od dentysty ;p
papa ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz