Obserwatorzy ;D

niedziela, 23 stycznia 2011

Wrrr.

Hej, hej.
Wczoraj zrobiłam dośc długą notke chciałabym wiedzieć jakie notki wolicie, długie czy krótkie. To od was zależy. Odp. w komentarzach.
No to dziś kolejny dzień nudy, właściwie to zrobiłam jedną rzecz, która mnie ucieszyła, a mianowicie wydrukowałam pare fotek z kompa. ;D
Dałam je do albumu i się ciesz, bo miałam zrobić to już dawno.
Wgl. dzisiaj wstałam i zrobiłam sb piling z kawy - super efekt.
Miałam taką gładką twarz, mmm ;**
Umyłam się i zjadłam śniadanie, yyyyy co było...
Aa !!! Już wiem zjadłam zupke Chińską .
xD
Potem przebrałam się i usiadłam do kompa, ale nie na długo, bo usłyszałam moich rodziców którzy byli na mnie wkurwieni. Zawołali mnie i pokazali rachunek za telefon.. Wyszło trochę ponad standard.
Grozili mi, że zabiorą mi kompa i telefon ;((
Ale zrobiłam im taką jazde, że dali mi ostatnią szanse.. xd
Później przyjechali goście, tak właściwie to siedzą tu nadal.
A ja zaczęłam robić porzątki w szafie.. ;D
Przed chwilą skończyłam i zaczęłam pisać ta notke.
Zaraz pójdę sb potańczyć i może pośpiewać xdd
Ale to zaraz.
A jutro poniedziałek, do szkoły..
To dziwne, ale chce mi się iść do budy, to dlatego że będą luzy (wreszcie wystawili już oceny na półrocze) to już się o to nie musze martwić .
B. się ciesze bo zostało tylko 6 dni do wyjazdu do Zakopanego <33 A tak swoją drogą to chyba wstawie jakąś fotke.



Troche stara fotka, ale ujdzie. ;D
Pozdrawiam ;**

3 komentarze:

  1. Ooo słit focia u mnie . ;D
    Śliczna ;*
    Teraz mi się chce zupkę chińską ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałam sie do opserwatorów i licze na to samo na moim blogu http://kasiazakrzewska.blogspot.com
    Fajny blog ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Góry w ferie ? ;)
    Faajnie Ci. ;D

    OdpowiedzUsuń