Obserwatorzy ;D

wtorek, 25 stycznia 2011

LUBIE PLACKI :D

Dziękuje za to, że dodajecie się do moich obserwatorów. Mam nadzieję że Ci, którzy jeszcze tego nie zrobili to po przeczytaniu tej notki to zrobią. Dzięki z góry.
Wgl. Dopiero teraz odkryłam, że pisze notki na kodzie HTML, gdzie nie było prawie żadnych funkcji.
Natomiast tą notkę pisze już normalnie, i okazało się, że mogę dawać filmiki ! JUPII !
Więc (wiem nie zaczyna się zdania od "więc", ale chuj mnie to obchodzi) xd 
Więc spodziewajcie się dużo śmiesznych filmików. Możliwe, że wstawię filmik z : " GDZIE JEST KRZYŻ?!" - czyli Neli i mój odpał ;D
Napewno wstawię też jakiś filmik z urodzin. ;D 
Ale kit nie ważne, chcę wam teraz pare rzeczy opisać.

Dziś wstałam o 7:00 znaczy tak właściwie to o 7 coś, ale ciiiii xd
No oczywiście jak zawsze była awantura, bo ja chciałam iść do łazienki się umyć, ale niee bo mój tata tam był!!! Musiałam czekaaćć i czekaćć, no i jak weszłam do łazienki to słyszę jak ojciec krzyczy : Marta! Wychodzimy.!
TO MNIE IRYTUJE xdd hahahahahahahah. leże. 
Sorrki pewnie nie wiecie o co chodzi, chyba że znacie p. Martę :D
Nieważne .;D 
Potem pojechałam do szkoły.
Spóźniłam się na 1 lekcje - norma.
Tak się złożyło że to była przyroda.
 Nudziłam się ... Ale najważniejsze, że siedziałam z Asią i przy najmniej sobie pogadałyśmy.
Poza tym za nami siedzi Szymon i Kacper, więc nasza 4 zawszee gada ^^
Następną lekcją był polski, jezuu ! Na polskim TYLKO DZISIAJ było fajnie, ale to dlatego że był konkurs i siedziałam z Asią ;D Trzecia lekcja to angielski, tyle że go nie było, bo nie było Mrs. Marty.
Za to była matma, naszczęsie ją lubie.;*
Potem była historia, duzo rzeczy wiedziałam, wreszcie temat był o drugiej wojnie światowej .
Na historii pokazywałam moja nową teczke AAAAASII, właściwie nie teczkę tylko jej zawartość.
Później była długa przerwa (obiad ) hyym co było ?
Wiem! jakieś pulpety i ziemniaki ... :[[ były fuuu, więc mało zjadłam.
Następną lekcją był w-f, myslałam że wybuchne xdd 
hahahahahaha ;D faza na maxa po julki dwutakcie xdd buhahahahah 
Już była blosko i rzuciła piłkę w kosz, piłka odbiła się od kosza i uderzyła Julkę w głowę. Ona sama się śmiała, wgl. cała klasa nie mogła, nawet pani Grażyna xd
Kolejną lekcją była matma (znowu) a po niej plastyka i technika ;D
I to koniec :D wreszcie !
Tylko dzisiaj była wywiadówka, i się strasznie ciesze, że moja mama nie poszła !!
A jak już wspomniałam o radości.... ZA 4 DNI ZAKOPANEE !!!!









No to takie macie zdjęcia ;**
To wam musi starczyć na jakiś czas, bo nie będę wstawiać fotek codziennie .
Idę, paa ;**

3 komentarze:

  1. bardzo ciekawe.
    Proszę o dodanie jakiś nowych fajnych filmów wideo

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne masz włosy, takie długaśne. ;d
    Ahh, tęsknię za matematyką w podstawówce ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Marta!wiesz,, że chybbbaaa Juliannna czyta twój bloggg!:D

    OdpowiedzUsuń