Obserwatorzy ;D

sobota, 22 stycznia 2011

Piątek i soboota

Hejj !
Jest Soooooboota ;D
Juz za tydzień wyjadz do Zakopanego !!
Jupii. xd
W piatek było wystawianie ocen.
No to z tańca, plastyki, religi, mam 6 :D
Z przyrody, historii, techniki, w-f, chyba anglika(oby) i muzyki mam 5 :D
A z polaka i matmy 4 ;D
No to tak to wygląda, na koniec roku mam zamiar mieć z polaka 5 i będzie good.

No więc dzisiejszy dzień spędziłam w domku.
Wstałam umyłam się, ubrałam, nie malowałam się bo po co ? xdd
No i zjadłam sobie na śniadanie, hyymmm co to było ?
A już wiem chleb z masłem orzechowyymm.
pycha.
Potem weszłam na kompa i obejrzałam film : wyznania zakupocholiczki.
Wgl. ostatnio duużo oglądam filmów na ekino ;D
Jest duży wybór no, jedyne co przeszkadza to przerwa ale tylko 30 min.
Jakoś to zniosłam :D
Potem moi rodzice pojechali po pizze ... ;D
W między czasie gadałam z Nelą.
Zjadłam obiad dobiero o 17 ;(
Trudno;D
Potem starzy pojechali na koncert i zostałam z bratem xdd
No i jakiś czas temu wrócili.

A wczoraj, hymm.
Wczoraj w szkole było spoko, znaczy norma.
Nie wiem czy wspomniałam ale nie lubie chopców z mojej klasyyy.
Ostatnio mnie wkuur... denerwują.
Poszkole spędziłam wieczór z moją mamą xP
Oglądałyśmy babskie filmy.
Taaa wiem to dziwne . ;D
Potem gadałam z Nelą i ściągnełysmy sb fajny program do przerabiania zdjęć.
Tak pozatym to ostatnio w komentarzu ktoś poprosił mnie o jakieś fotki.
Specjalnie na życzenie ;*






Dziękuje za uwage ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz