Obserwatorzy ;D

niedziela, 16 stycznia 2011

siemmm !

Ostatnio zdałam sobie sprawe, że chce zmienić styl ...
Tak właściwie to pomyslałam o tym jak dowiedziałam się że musze nosić okulary... ;(
Trudno, trzeba sobie jakos radzić, znaczy nie będę miała ich tak szybko.
Może minąć nawet miesiąc zamim je kupie. Właśnie szukam jakiś fajnych ;D
Juz wypatrzyłam sobie fajne rzeczy...
Jedno co mnie martwi to brak kasy ;\
Przeciez niedawno byłam na zakuach i wszystko wydałam xd
Musze od nowa zbierać ;(
Tak łatwo jest wydać kase, a tak trudno ją zebrac.
;\\
Jakoś sobie poradze ;D

Taką maskotke sobie kupie ;dd

2 komentarze:

  1. dodaj jakieś zdjęcia i filmy wideo.

    OdpowiedzUsuń
  2. ok ze zdjęciami to nie problem.
    Ale gorzej z filmikami, bo ja mam jakąś przestarzałą wersje bloga i nie moge wstawiać filmików ;(((

    OdpowiedzUsuń