Obserwatorzy ;D

piątek, 18 marca 2011

!!!!!!!!!

Hej. ;D
Dałam radę napisać dzisiaj.
Ale to tylko dlatego, że mam super dzień !
W szkole nudy ;D Aleee dostałam 5 z anglika.
Mieliśmy dzisiaj znowu próby i straciłam 2 polskie. ;D
Jutro występy i pani dyrektor się bardzo stara, żebyśmy jak najlepiej zatańczyli ^^
Wgl. Od rana tak wygląda moja mina :
hehe. Cały czas szczerzę mordę ;DDD
Poza tym Julka jak zwykle mnie rozśmieszyła, bo teraz na topie jest : budyń, kisiel-fisiel, BEZ VAT, BEZ ENTU !!!!! xd To ulubione słówka Julki, jak je usłyszy to naprawdę... Trzeba mieć mocne nerwy ;D
I być w naszej klasie xd A założę się, że mało osób by wytrzymało .... Nie licząc tego jak wróciłam do chaty zaczęłam gadać na Skypie najpierw z Julką i ZuZą a potem, zrobiłyśmy konferencję z Nelą ;D
Niestety dziewczyny musiały pójść i zostałyśmy tylko ja i Nela. ;P
Ale Było świetnie ! Nabijałyśmy się z .... ( czyli z takiej emooo. z której się leje ) i recytowałyśmy wierszyki...
Ale od śmiania boli mnie głowa, a od szczerzenia się bolą mięśnie szczęki xd
Dobra rozpisałam się... Wiem, że od jakiegoś czasu coś nie tego ze mną i pisze jakieś małe gówniane notki, ale nie mam po prostu czasu na inne ;D
Przy tej notce trochę nadrobiłam ^^ Powinno to wam wystarczyć na tydzień ;))))
Pozdrawiam ;**** i całuski ;D

5 komentarzy:

  1. Ostatni wiersz był boski, do teraz leżę ze śmiechu . xdd
    A Lilly odreagowuje mój krzyk, kiedy zobaczyłam to zdanie < nie będę go tutaj lepiej pisać ;p > .
    Hahaha, parodia ... . ;D
    Jestem mega smutna, ale zacieszam jak jakaś chora .
    Ps . Pamiętaj, zawsze kiedy ktoś odchodzi z tego świata przybywa nowy sprzęt . xdd
    Genialna rozmowa niezwykle inteligentnej blondynki i jeszcze "mądrzejszej" brunetki . ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahha ;D
    No ta rozmowa była super !
    No właśnie zapomniałam dodać o tym sprzęcie ...^^

    OdpowiedzUsuń
  3. marta, mam prośbe ;
    bardzo lubie twojego blooga,ale chciałabym żebyś dodawała więcej notke;pp
    buziaki:***

    OdpowiedzUsuń