Obserwatorzy ;D

czwartek, 24 lutego 2011

Witojcie ;D

Wczoraj napisałam dość ckliwą notke ( mam nadzieje, że choć trochę was poruszyła )
Jeśli nie to trudno ;(
Ale myśle, że większość się ze mną zgodzi.
Może teraz powiem coś o minionym dniu.
Hymm, zaspałam na 1 lekcje w-f'u.
Pozatym czułam się źle, ale pomimo tego pojechałam do szkoły ;(
Niestety czułam się fatalnie.
1 lekcją była historia, nudyy.
2 chyba anglik, klasa doprowadza nową panią do szału. xd
3 polak, hymm, robimy jakieś coś, w grupach. jestem z agą i piotrkiem :D czyli 5 gwarantowana ^^
4 matmaaaa. nic nie zrozumiałam, mieliśmy procenty, jeszcze w tamtym semestrze je umiełam ! a teraz to była dla mnie czrna magia.
5 taniec, nie ćwiczyłam ;( szkoda, był fajny układ do whilp my hair. :P  ( nie ćwiczyłam bo źle sie czułam )
6 wdż ;D ( nie będę opowiadać, ten przedmiot jest bez komentarza )

A i dowiedziałam się chyba 2 dni temu, że nie pojade do m-cz ;(
Przykro mi. ;(

2 komentarze: