Obserwatorzy ;D

środa, 23 lutego 2011

Na początku tej notki chce powiedzieć, że przyjaźń to naprawdę ważna rzecz.
Właściwie co ja gadam to nie "rzecz" !!!!!
To takie uczucie...
Uczucie, że mamy kogoś bliskiego i możemy mu zaufać, powierzyć sekret i porozmawiać.
To wzajemne zrozumienie się, i pomoc w trudnych sytuacjach. <3
Bycie zawsze miłym i sympatycznym !
A niee !
Fałszywość czyli obgadywanie tak zwanej "przyjaciółki"\"przyjaciela" za plecami !
Bycie niemiłym, jechanie "przyjaciółki" \ "przyjaciela".
To naprawdę chamskie jak się dowiadujesz że wokół cb są tacy fałszywi ludzie .
Tak naprawdę jest tylko 1|100 ludzi którzy mnie naprawdę lubią.
Nieważne, chodzi mi o przyjaźń jaką dziele z paroma osobami, niestety są ludzie z którymi  nigdy nie będę się przyjaźnić. Trudno, bo wystarczyło by jedno słowo : przepraszam. i oczywiście poprawa.
Ale ja nie to nieee. (lepiej być dwulicową obgadywaczką\ dwulicowym obgadywaczem)
Przykro mi z tego powodu, nie z tego, że ludzie mnie obgadują i są niemili tylko z tego, że nie wiedzą co to jest przyjaźń ! Ja mam to szczęście, że wiem !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz