Obserwatorzy ;D

czwartek, 14 kwietnia 2011



Hejć ! 

;) 
Aktualnie jest u mnie Misia ;D 
Dziś rano uciekłam z domu i pojechałyśmy razem do Askany gdzie byłyśmy 3 godziny. 
Kupiłam super rzeczy na loterie. Większość z was głosowała na kosmetyki, więc postanowiłam je kupić ;D 
Oczywiście mają szanse wygrac dwie osoby < jeszcze się zastanowie, może zrobię trzecią paczkę > 
Porobiłam wam zdjęcia nagród jakie są do wygrania. 
Jedna paczka zawiera : 
- kolczyki
- cień 
- lakier
- pilniczki
Druga pakczka zawiera : 
- zestaw do pielęgnacji z miękkim termoforkiem. W tym: karmelowy krem do ciała, sól do kąpieli w kształcie serca oraz mini termofor. 
 
Mam nadzieję,  że będziecie zadowolneni z nagród ;D
Pod spodem zdjęcia .

Dzisiejsze cytaty :
- Można u pani kupić body ?
- Yyyyy, mam tylko takie
( Babka wyciąga jakieś czarne koronkowe body, do se*u xd )
- ooo nieee ! to my dziękujemy xd
( i w śmiech xd )


- hahaha ! napisałam : druga !
( Marta < ja > zmieniam )
- dróga
hahahh.

Marta < ja > szybko wbiega do windy.
- Na 1 !!!!!!
Marta agresywnie i uwzięcie naciska guzik. Po jakimś dwudziestym razie Misia mówi :
- Yyym Marta my jesteśmy na pierwszysm.
- Aha to wysiadamy przecież tu jest Diva !
- Yyyy <znowu> Marta prziecież Diva jest na zero.


- Ale to nie jest tester - ochroniarz xd
- co za pech- my

  nie ma to jak przymierzać koszule męskie xd
Super dzień dzięki Misia !
Jak mi się przypomni to jeszcze cos dopisze i dodam fotki z Askany.
Wgl. Porobiłyśmy z Misią pełno fotek w Askanie, które postaram się zaraz dodać.
Dobra kończe idziemy na obiad. Papa





2 komentarze:

  1. widać fajnie spędziłaś dzień :)


    Ps.przykro mi ale nie udało ci się wygrać mojej loterii.
    Jednakże zapraszam do dalszego komentowania,czytania i brania udziału w innych loteriach na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. o.O Misia <3

    Fajny blog.
    Dodajemy?

    OdpowiedzUsuń