Obserwatorzy ;D

piątek, 7 stycznia 2011

Siema z mostu !

Dziś nie poszłam do szkoły...
Na początku myślałam, że dzisiaj nie idziemy.
Potem jak miałam iść to zaspałam. xdd

Trudno, rysowałam dzisiaj z moim bratem...
Sweet rysunki ;D
Zrobiłam im fotki, niestety są na telefonie, chciałam je preznieść na kompa ale nie mam kabelka ;(
Jak mój brat mi go odda to wstawie fotki mojej dzisiajszej pracy xdd

Pozatym nie wiem czy widzieliście, ale troche zmieniłam jednego posta.
Tego o przyjaciółkach, zobaczcie.
Kochani nie bójcie się komentować :D
No dobra ja lece pograć trochę na nk ;DD
Papa ;**



Ta fotka jest od mojego kolegi Jacka :D
No i ten obrazek dedykuje koleżance ZuZi ( pamiętasz cegłe w Londynie ? ) haha ;D
Pozdrawiam was :D

2 komentarze:

  1. Oj, Marta ,marta!
    oczywiście, że pamiętam!
    Ogólnie w Londynie było exstra!:D
    ,,,a cegła to wogóle:pp
    ale najlepsze to były toalety:dd

    OdpowiedzUsuń